WATAHA.ORG.PL Strona Główna WATAHA.ORG.PL
WATAHA MILSIM TEAM

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Powitania
Autor Wiadomość
Bryan 
Bryan

Wysłany: |5 Maj 2008|, 2008 08:33   Powitania

Zaczynajac ten temat witam wszystkich serdecznie!

[ Dodano: 2008-05-06, 08:10 ]
Uzupełniając powitanie - jestem rekonstruktorem , w tym II wojny światowej (piechota polska 1939 w grupie Cytadela oraz Powstanie Warszawskie w grupie Radoslaw), gdzie zajmuje sie obsluga rkm (atrapy). W ASG jestem nowicjuszem, posiadam jednak obycie z wojskiem i sprawami wojskowymi, ktorych zreszta jestem milosnikiem.

Do grupy wciagnal mnie Harnas, walczylem tez ramie w ramie z Joe.

Moja ksywa to Bryan, ale poki co, tak jakos wyszlo, ze zarejestrowalem sie pod pelnym imieniem i nazwiskiem.

Obecnie kompletuje sprzet i umundurowanie ASG. Z racji zawansowanego wieku :) (praca, dom etc) niestety nie bede mogl jezdzic zawsze i wszedzie, zwlaszcza, ze mieszkam w Gdyni, ale postaram sie dac z siebie wszystko:)

Szypuł

Wysłany: |18 Lis 2008|, 2008 14:41   

Witam
To ja pozwolę się przedstawić, jestem Szypuł, dotychczas nie miałem nic wspólnego z ASG ale zaciekawił mnie temat, a Harnaś podał mi linkę na forum
Dotychczas zajmowałem się rekonstrukcją wieków średnich i przy tej okazji poznałem Bryana a potem Harnasia
Pozdrawiam wszystkich
Szypuł

Harnas

Wysłany: |18 Lis 2008|, 2008 16:40   

Witam serdecznie ;)
Powinieneś mieć już dzisiaj dostęp do wszystkiego jak Joe zrobi ;P

Bryan 
Bryan

Wysłany: |24 Lis 2008|, 2008 22:14   

Czesc Szypul! Witaj w wojsku:)

Porucznik 

Wysłany: |9 Lut 2009|, 2009 13:32   

Witam kolegów !